Інтерв'ю
МОБІЛЬНИЙ ЛОКСМАЙСТЕР ЛАПОЧКІН ВОЛОДИМИР

МОБІЛЬНИЙ ЛОКСМАЙСТЕР ЛАПОЧКІН ВОЛОДИМИР

 

Володимир Лапочкін – Локсмайстер, який у першу чергу думає про безпеку людей! Під час розмови з ним ми були вражені щирістю його ідей та спрямувань, адже це справжній ідейний Локсмайстер. Щоб і ви переконалися в цьому, пропонуємо переглянути інтерв’ю з Володимиром Лапочкіним:

  1. Як починали свою діяльність в ролі Локсмайстра і коли саме почали працювати з SPV Company Ltd.?
  2. Володимир Лапочкін: Володимир Лапочкін: Працювати як Локсмайстер я почав приблизно з 2008 року. А вже через півроку віднайшов контакти з SPV Company Ltd., оскільки мені потрібні були специфічні серцевини від MUL-T-LOCK із шестернями, а саме їх і пропонував імпортер. Працюю я не один, зараз у нас кілька майстрів.

  3. За рахунок чого Ви виграєте у конкурентів?
  4. В. Л.: Впевненістю у виконаній роботі. Люди мене рекомендують знайомим, хоча напевно мені невідомо, якими саме критеріями вони керуються при цьому. У будь-якому випадку – мене рекомендують, і це приємно. Причому, що важливо – нові клієнти просять, щоб приїжджав саме я.

  5. Який асортимент продукції Ви маєте?
  6. В. Л.: В основному - це продукція MUL-T-LOCK. Хоча насправді список того, що я пропоную, залежить від запитів конкретного клієнта. Якщо потрібна в першу чергу безпека, то я акцентую увагу не на серцевинах, а на броненакладках: або від ROSTEX, або на врізних накладках. Це, на мою думку, важливіше. А вже потім, якщо питання стоїть по секрету замка, то йдемо по переліку можливих пропозицій у цій лінійці. Раніше, наприклад, міняли більше секрет, а зараз все ж частіше звертаються за «бронею», бо в першу чергу треба захиститися від «механічних» крадіїв, а вже потім від «інтелектуалів», яких стає все менше й менше. Тобто, основне, що я пропоную – це продукція MUL-T-LOCK, ABLOY i ROSTEX.

  7. Яка продукція користується найбільшою популярністю серед споживачів?
  8. В. Л.: Сам таку статистику не веду. Замовлення йдуть залежно від того, в який бік рухається реклама. Якщо в певний конкретний момент реклама акцентована на броні, то відповідно замовлення йдуть на неї. Рекламу ми маємо контекстну.

  9. Чи реагуєте Ви на індивідуальні замовлення, коли серед запропонованого товару немає потрібної моделі? Як?
  10. В. Л.: Тут треба вже знати увесь асортимент замків, які взагалі є. І, зважаючи на накопичений досвід, завжди шукаєш вихід з наявної ситуації. У цьому плані багато майстрів часто поводиться неадекватно ситуації, адже можуть поставити те, що в принципі не повинно було стояти в певних конкретних дверях. Так, я розумію, бренд грає роль, але якщо він ну не стає в ці двері, то навіщо його ставити? А це роблять… А альтернатива є завжди. Просто такі майстри не завжди цю альтернативу шукають і починають псувати двері лише для того, щоб встановити туди неналежний замок. Я підходжу до цього питання інакше. Я завжди думаю, що буде із замком завтра, чи можна буде його у випадку необхідності замінити або поремонтувати. В реальності ж часто калібрування дверей під замок призводить до того, що людина, намагаючись змінити замок, змушена шукати виключно схожий. А такого може й не бути вже. Відтак кожне замовлення насправді індивідуальне.

  11. Який захист і моделі (залежно від асортименту) Ви би особисто порадили покупцям?
  12. В. Л.: Напевно, це все ж буде ABLOY. Це один з тих циліндрів, де ціна відповідає якості. Є, звісно, речі дорожчі, однак там я вже не бачу сенсу їх купувати, бо це буде просто переплата. Краще зупинитися на ABLOY. Щодо захисту, то я вважаю, що ціна завжди має бути виправдана.

  13. Розкажіть про найцікавішого клієнта/продаж/замовлення за всю практику?
  14. В. Л.: Був один цікавий випадок. Одна сім’я, прокинувшись рано-вранці дома, помітила дивні речі. Донька не змогла знайти свій телефон, мати також якихось речей не дорахувалася. А коли вже виходили з квартири, виявилося, що вхідні двері були відкриті. Тобто поки люди спали, хтось потрапив до помешкання і забрав електроніку, в основному невелику. Але що найцікавіше – замки були далеко недешеві, а всі ключі були на місці. Як це трапилося, сам не можу зрозуміти, можу лише здогадуватися. Закінчилося все тим, що я просто врізав їм зсередини засув. І від неї виявилося більше користі, ніж у всіх цих замків. Проблема замків у тому, що всі вони мають скважини, тобто вільний доступ.

  15. Як плануєте надалі розвивати свою діяльність, а також співпрацю з СПВ?
  16. В. Л.: Є поки що один план у мене. Дуже часто, приблизно 2-3 рази на місяць, різні люди міняють ключі, а відповідно й серцевини. Однак мені чудово відомо, що той же MUL-T-LOCK можна перебрати під нові ключі. Це була би хороша економія! Однак, щоб займатися подібною діяльністю, у нас мала би бути якась спеціальна організація, яка займалася б спеціалізовано ключами. Тобто одне питання переросло в багато інших складних питань, і наразі сама ідея трохи пригальмувала в розвитку. Суть в тому, що якби я на місці міг перебрати сам циліндр, то в людей було би набагато менше проблем, адже дуже часто до заміни серцевини призводить або викрадення ключів, або їх втрата. Мені здається люди на це погоджувалися б.

    Для себе у мене є одне гасло – «Головне, щоб у людини були безпечні двері». Саме завдяки цьому мене й рекомендують друзям і знайомим, адже часто доводиться переробляти чужу неякісну роботу. Для прикладу, був випадок, коли в «38 двері» втулили «38 замок». Тобто вже ні ручки, ні броні не поставити. Зважаючи на це, просто шкода людей, які не можуть розібратися, де хороший майстер, а де звичайний «впарювач».