Інтерв'ю
ЛоксМайстер МОБІЛЬНИЙ ЛОКСМАЙСТЕР САФТЮК ОЛЕГ

МОБІЛЬНИЙ ЛОКСМАЙСТЕР САФТЮК ОЛЕГ

 

Олег Сафтюк за роки своєї роботи здобув хорошу репутацію. Інтерв’ю проводили буквально на ходу, оскільки він постійно завантажений замовленнями. І це за відсутності до останнього часу якоїсь серйозної реклами – все виключно за рахунок рекомендацій! Більше цікавих деталей про роботу цього Локсмайстра пропонуємо переглянути в інтерв’ю.

  1. Як починалася Ваша діяльність і коли саме почали працювати з SPV Company Ltd.?
  2. Олег Сафтюк: Розпочалася моя діяльність у 1999 році з роботи в тодішній фірмі «Секрет-сервіс», тоді я був продавцем у магазині, а також виконував функції помічника майстра на заводі по виготовленню дверей і сейфів, що розташовувався на Подолі при фірмі. А вже в 2000 році я виконав своє перше власне замовлення. Із SPV Company Ltd. мене познайомив батько, який працював директором на тій же фірмі, працювати з імпортером я почав у 2002 році.

  3. За рахунок чого Ви виграєте у конкурентів?
  4. О. С.: У сфері безпеки головне – це репутація. Мої замовники можуть бути певні, що ключі, які вони мені надають, будуть у надійних руках. У моїй практиці, наприклад, не було жодного проблемного випадку. По-друге, я відповідаю за якість виконаних робіт і надаю гарантію на все, що я зробив – 3 роки. Тобто я гарантую своїм клієнтам виключну професійність роботи, тому всі мої замовники, якщо виникає необхідність, знову звертаються до мене. Щоб ви розуміли, досі в мене не було жодної реклами. І тільки зараз я почав розкручувати свій власний сайт, а досі, усі ці 17 років, реклами не було, працював лише на рекомендаціях.

  5. Який асортимент продукції ви можете запропонувати?
  6. О. С.: Безумовно, в мене із собою завжди є комплекти замків і фурнітури, які я можу одразу запропонувати замовнику, але так чи інакше, як професіонал своєї справи, я спершу приїжджаю на місце, дивлюся, що саме буде краще для клієнта, і вже тоді пропоную якийсь конкретний варіант. Працюю я через SPV Company Ltd.: після отримання замовлення, я їду до імпортера, отримую продукцію і вже тоді з нею працюю. Тримати якийсь окремий склад мені не дуже вигідно.

  7. Яка продукція користується найбільшою популярністю серед споживачів?
  8. О. С.: На першому місці – це ABLOY. На другому - серцевини ABLOY Protec. Але працюю я з усіма провідними брендами, у тому числі й із MUL-T-LOCK. 70% продукції, яку я реалізую, беру саме в SPV.

  9. Чи реагуєте Ви на індивідуальні замовлення, коли серед запропонованого товару немає потрібної моделі? Як?
  10. О. С.: Взагалі десь 50% у мене це саме індивідуальні замовлення. Більша частина моїх клієнтів – це люди, які постраждали від крадіжок майна: як із квартир, так і з машин. У таких випадках люди просять саме індивідуальний захист та індивідуальний підхід.

  11. Який захист і моделі (залежно від асортименту) Ви би особисто порадили покупцям?
  12. О. С.: Якщо мова про вхідні двері, то я передусім дивлюся, які вони у клієнта. Якщо вони мають якісь недоліки, я на них вказую. Тоді я пропоную свої варіанти рішення проблеми захисту, скажімо, встановити циліндр ABLOY Protec, броньовану накладку DISEC, захисну пластину, тобто одразу пропоную цілий комплекс. Та я не можу сказати, що в мене є якийсь стандартний набір засобів, які я пропоную: кожного разу це суто індивідуальна пропозиція.

  13. Розкажіть про найцікавішого клієнта/продаж/замовлення за всю практику?
  14. О. С.: Серед таких випадків я міг би виділити два. Про них я розповів на своєму сайті за таким посиланням: https://locksmania.com.ua/category/rasskazy/. Цих дві розповіді стосуються сфери безпеки загалом.

  15. Як плануєте надалі розвиватися і які плани на співпрацю з СПВ?
  16. О. С.: До останнього часу працював лише за рекомендаціями своїх замовників. Однак на сьогоднішній день цього вже не вистачає. Тому наразі вкладаю кошти в рекламу свого сайту, планую розширювати свій бізнес і набирати персонал, хоч і дуже важко знайти порядну людину, якій можна буде не лише доручити роботу, але й ключі клієнта. Адже досі я працював виключно сам. Можливо, відкриватиметься якась торгова точка, де відбуватиметься як дублювання ключів, так і якась сервісна діяльність.

    Моє гасло – Роби добре або не роби нічого.