Інтерв'ю
ЛоксМайстер МАЙСТЕРНЯ З ВИГОТОВЛЕННЯ КЛЮЧІВ KEY-SMT

МАЙСТЕРНЯ З ВИГОТОВЛЕННЯ КЛЮЧІВ "ЗАМКОВИЙ СВІТ"

МАЙСТЕРНЯ З ВИГОТОВЛЕННЯ КЛЮЧІВ "ЗАМКОВИЙ СВІТ"
 

У магазині «Замковий світ» все дуже серйозно. Із самого початку, домовляючись за інтерв’ю, набираю телефонний номер майстерні й потрапляю на своєрідний контакт-центр, де з вами ввічливо здороваються і дізнаються про питання, що вас цікавить. Пізніше, шукаючи дорогу до магазину, відкриваю Google-карти і впізнаю його місцезнаходження за… фірмовим автомобілем, який було зафіксовано знімками на 360ᵒ. Мушу визнати, і засновник майстерні Пагер Сергій Іванович виявився непересічною та надзвичайно цікавою людиною, тож із задоволенням ділимося розмовою з цією особистістю.

  1. Як було створено магазин і коли саме почали працювати з SPV Company Ltd.?
  2. Сергій Пагер: Магазин було створено навесні 2004 року з розрахунком на те, щоб він одразу почав функціонувати. Ми одразу закупили цілий набір сейфів, ключі, фурнітуру, стенди і станки для виготовлення ключів. Ми тоді багато уваги акцентували саме на реалізації сейфів, у нас тут цілі ряди з них стояли, однак потім їхня популярність згасла. Адже раніше дуже популярні були збройні сейфи, однак коли стукнула криза 2008 року, продукція зависла. У 2012-2013 роках історія повторилася – я закупив чергову партію сейфів, однак у зв’язку з відомими подіями вони також зависли. Так сталося, що люди були не готові платити ті гроші за сейфи, тому продукція стояла і по 5, і навіть по 8 років. Примітно, що десь у 2014 році було відкрито філіал в іншому місті, куди поставили 50 сейфів, які також важко знаходили своїх власників. Наразі ми просто розпродуємо наявний запас через інтернет – в магазині сейфи вже не представлені.

    Однак самостійно в сфері безпеки, як мобільний локсмайстер, я почав працювати давно. Контакти з SPV Company Ltd. я налагодив ще 1997 року. Уже з часом, попрацювавши у цій сфері, зрозумів, що необхідна якась торгівельна точка, де клієнт може, скажімо, нарізати ключ. Справа в тому, що в СПВ ми брали і ставили людям серцевини, а їм, у свою чергу, було не завжди зручно їхати з лівого берега на правий робити ключі до неї. Тому прийшов до висновку, що потрібна точка десь в районі лівобережних масивів. Відповідно ми замовили станок для нарізки ключів MUL-T-LOCK. Це дозволило вирішити багато питань, адже люди приїжджали виготовити ключі навіть до автомобільних замків. Поліпшення сервісу полягало в тому, що людина мала можливість принести ключ чи навіть ніж (у нас є спеціальний станок, ми займаємося і заточкою ножів!), залишити їх у майстра, який протягом певного часу виконує роботу, а потім прийти і забрати їх. Мобільність також потрібна, бо деякі клієнти не мають можливості приїхати до нас. Для цих задач у нас є виїзні локсмайстри, які вирішують питання безпеки на місці.

  3. За рахунок чого Ви виграєте у конкурентів?
  4. С. П.: Я не прихильник слова конкурент у сфері безпеки. Справа в тому, що кожен майстер має свою роботу, своїх замовників. Так, багато хто називає цю особливість конкуренцією. Якщо вже говорити про конкуренцію, то її слід розуміти як той процес, що змушує як нашу компанію, так і інші ставати кращими у своїй справі: краще надавати послугу, краще продавати ту чи іншу продукцію. Це не є конкуренцією. Це скоріше варто назвати партнерством. Дуже поширена ситуація, коли або нам хтось перекидає якесь замовлення, або ж навпаки – ми відсилаємо замовника до іншого локсмайстра чи майстерні. Наприклад, у нас в наявності немає певної серцевини. Ясна річ, ми віддаємо замовлення на неї у ту майстерню, де вона є. Так, ми не заробляємо на цьому, та й байдуже. Інші зароблять. Мій девіз такий: безпека клієнта – на першому місці. Клієнт повинен бути задоволений. Головне, що людина не ламає собі голову, де можна зробити той чи інший ключ, не втрачає час – він зробить його деінде за нашою підказкою. І наступного разу він також до нас прийде. Плюс наші клієнти мають невеличку вигоду від роботи з нами: ми, наприклад, заробляємо лише під час продажу продукції, а от встановлюємо її абсолютно безкоштовно.

  5. Який асортимент продукції має Ваш магазин?
  6. С. П.: По-перше, ми є офіційним представником бренду MUL-T-LOCK, тобто повністю ведемо продукцію цього виробника, супроводжуючи її гарантією і сервісним обслуговуванням. Також дуже подобаються ручки від Rostex. Це дозволяє поставити, скажімо, серцевину MUL-T-LOCK MT5+ чи ABLOY разом із захищеними ручками ROSTEX. Однак, щиро кажучи, ABLOY нечасто замовляють – він дорогуватий. Реалізуємо його скоріше під замовлення.

  7. Яка продукція користується найбільшою популярністю серед споживачів?
  8. С. П.: На мою думку, це ROSTEX і MUL-T-LOCK. Наприклад, продукція MUL-T-LOCK у загальному зрізі наших продажів займає близько 50%. З-поміж неї слід виділити циліндрову платформу Classic, тепер уже ClassicPro. За характеристиками зламу ClassicPro є навіть унікальнішим, ніж Interactive+, хоч останній і вважається складнішим. Після оновлення платформи Classic вона не просто змінилася, але й залишилася максимально доступною, що, безумовно, приваблює клієнтів.

  9. Чи реагує Ваш магазин на індивідуальні замовлення, коли серед запропонованого товару немає потрібної моделі? Як?
  10. С. П.: Це все робиться без питань. Якщо клієнт потребує якогось вишуканого варіанту захисту – ми йому надамо список наших пропозицій. Головне у цьому – фінансова складова. У нас, до речі, ж навіть спеціальна людина, яка може виїхати на місце і вирішити питання створення індивідуального захисту.

  11. Який захист і моделі (залежно від асортименту) Ви би особисто порадили покупцям?
  12. С. П.: Ми в цьому питанні пішли набагато далі. У нас на сайті розроблено 3 умовних рішення питання безпеки. Перше – вартістю від 1800 грн. Друге – від 2500 до 3500 грн. Третє – від 7000 і вище. Наприклад, якщо людина вказує свій бюджет, ми одразу готові запропонувати їй готовий варіант. Якщо клієнт обирає якесь із рішень, але просить додаткові опції, то за них уже йде доплата до стандартного пакету безпеки.

  13. Розкажіть про найцікавішого клієнта/продаж/замовлення за всю практику?
  14. С. П.: Для нас доволі рідкісними за обсягом роботи і відповідно унікальними є замовлення системи Світлофор. Це дуже зручна система, коли всі замки відкриваються лише одним ключем, що дуже зручно для будь-якого власника. Особливістю також являється те, що доступ для різних ключів можна варіювати. Скажімо, прибиральниця має доступ лише до двох дверей з трьох, а менеджер – до всіх. Була дуже цікава ситуація, коли одному з клієнтів ми поставили таку систему в квартирі, на дачі, а також на протиугінному замку автомобіля. Для замовника було принципово важливо, щоб був один ключ на всі замки. Також було би цікаво продати систему ENTR. Ми бачимо живий інтерес у людей, однак поки що її не замовляли.

  15. Як плануєте надалі розвивати Ваш магазин і співпрацю з СПВ?
  16. С. П.: У найближчі плани входить реорганізація компанії, відбудеться це приблизно з весни. Є певне бачення розвитку компанії, тому певні напрями буде змінено, змінено формат компанії. Для цього навіть візьмемо новий персонал. Хоча якихось нових офісів відкривати поки що не плануємо. Деталей розкривати не буду – по весні все побачимо.

    Основний аспект полягає в тому, що клієнт повинен отримати нормальний сервіс, головні показники якого – швидкість, якість і гарантія. Однак на першому місці має стояти безпека! Наше ж завдання зробити так, щоб клієнт взагалі не хвилювався за це питання, коли його немає вдома, і він не може слідкувати за своєю власністю.

    Моє гасло, яке я повторюю своїм працівникам – 1. Завжди правий клієнт. 2. Завжди правий шеф.