Інтерв'ю
МАГАЗИН ALVI

МАГАЗИН "ALVI"

Дубіна Лариса Георгіївна, фахівець з товарознавства
(стаж – 16 років);

- З чого починалася історія Вашого магазину, чого вдалося досягти за час його роботи і яким Ви бачите його розвиток в найближчій перспективі?

Дубіна Лариса
Дубіна Лариса 23 вересня 2015, 13:07

Все починалося з невеликих точок продажу на міських ринках в секції будматеріалів. Але по мірі зростання попиту і бажання самоідентифікуватися на ринку безпеки, у 2000 році було прийнято рішення про відкриття спеціалізованого магазину в самому центрі міста. Причому, на момент відкриття ми були представлені всього одним відділом/напрямком, сьогодні їх вже не злічити на пальцях однієї руки. Сподіваємося, що незабаром не вистачить і другої.

- Яку роль у процесі його розвитку зіграла співпраця з SPV Company Ltd. - Які конкурентні переваги Ви змогли у результаті винести з цього партнерства?

SPV Company Ltd. є офіційним імпортером замкових технологій МUL-T-LOCK в Україні, які вже встигли зарекомендувати себе як надійний засіб захисту особистого простору, тому з цього партнерства ми тільки виграли - ми можемо задовольнити навіть найвибагливіших до безпеки клієнтів.

На момент відкриття ми були представлені всього одним відділом/напрямком, сьогодні їх вже не злічити на пальцях однієї руки. Сподіваємося, що незабаром не вистачить і другої

- Як і в будь-якому бізнесі, робота у сфері безпеки вимагає індивідуального підходу до клієнтів - на яких принципах Ви його будуєте?

В першу чергу - донести до співрозмовника необхідну інформацію якомога зрозумілою мовою, щоб у людини, поверх своїх власних, не виникали ще й додаткові запитання. І друге - це знижки, які навіть у випадку з виробниками дверей допомагають нам нарощувати відсоток постійних клієнтів.

- Чи можна говорити зараз про усталений тренд на ринку технологій у сфері безпеки чи українські споживачі вимагають більшого на тлі нестабільної геополітичної ситуації в країні?

Думаю, я нікого не здивую, якщо скажу, що українських споживачів можна умовно поділити на дві групи: одним важливо ім'я - розкрученість бренду, маркетинг технології; іншим - ціна і на цьому крапка.

Довіряти потрібно професіоналу, а не форумному аноніму, що роздає поради направо і наліво

- Оскільки вже порушена технологічна платформа - як Ви вважаєте, в чому основна перевага продукції MUL-T-LOCK і ABLOY, що їм дозволяє утримувати лідерство на ринку вже багато років?

Продукція цих брендів завжди вирізнялася своєю якістю і надійністю в експлуатації, про що можна судити навіть з відгуків тих, хто повертається в наш магазин за тим, щоб розширити вже наявний парк устаткування MUL-T-LOCK чи ABLOY.

- Говорячи про споживчий попит, а точніше про його обізнаність в технологіях - клієнти приходять вже підготовленими зі знанням того, чого хочуть, або як і раніше звертаються за консультацією до менеджерів магазину?

Певна частина наших клієнтів приходить вже підготовленою, якщо це так можна назвати - форумні дискусії, як правило, дуже далекі від експертних. З особистого досвіду спілкування з монтажниками і ремонтниками, які щодня стикаються з конструкційними огріхами навіть все тих же виробників фурнітури, можу сказати, що довіряти потрібно професіоналу, а не форумному аноніму, що роздає поради направо і наліво. Інша частина - приходить вже відразу з монтажниками, бо довіряє їхній думці. Третя - звертається за консультацією безпосередньо до нас.

Українських споживачів можна умовно поділити на дві групи: одним важливо ім'я - розкрученість бренду, маркетинг технології; іншим - ціна і на цьому крапка.

- Варіантів того, як убезпечити своє майно сьогодні стільки, що голова йде обертом - від замків, дверей і сейфів, до більш складних варіантів - сигналізацій. На що Ви рекомендуєте звернути увагу в разі такої дилеми вибору?

Одного рішення точно не буде, бо навіть якщо взяти приватний будинок з точки зору можливих ризиків злому - ніхто на двері напирати не буде - там інші варіанти захисту, наприклад, ті ж решітки. Але, так чи інакше, все упирається знову ж таки у фінансові можливості - або скромно, але точково, або збудувати неприступну фортецю.

...пенсіонерів, які приходять до нас з нав'язливою думкою, що їх можуть обікрасти. Це змушує їх нести всі свої заощадження - лишень би озброїтись дорогими замками або циліндрами

- Без курйозів або випадків, що запам'ятовуються на все життя, як правило, в роботі не обходиться - чи зустрічалися Вам такі моменти за час ведення тих же комплексних проектів або, скажімо, особистого спілкування з клієнтами?

Курйозів, звичайно, вистачає - всіх і не згадаєш одразу. Ось, наприклад, взяти навіть тих же пенсіонерів, які приходять до нас з нав'язливою думкою, що їх можуть обікрасти. Це змушує їх нести всі свої заощадження - лишень би озброїтись дорогими замками або циліндрами. Ми намагаємося увійти в їхнє становище і знайти для них більш економні варіанти, але сила переконання тут не працює.

- Підбиваючи проміжні підсумки роботи за 2015 рік станом на сьогоднішній день - чим Ви пишаєтеся або, простіше кажучи, які досягнення можете виділити?

Нашою основною метою був максимальний приріст в особі виробників дверей. Не роздрібних покупців, а саме виробників у зв'язці з дизайнерами (за іншими нашими напрямами). Тому, якщо ми кажемо про здобутки, то це якраз наявні на даний момент темпи приросту.

- Що хотілося б Вам побажати наостанок нашим читачам і по суті Вашим потенційним клієнтам?

Хочеться побажати всім миру, стабільності та фінансової незалежності для того, щоб купувати те, чого душа бажає, а не змушує кишеня.