Факти і міфи про ПВХ-плівку / SPV Company Ltd 
Поставити питання
Новини компанії
Статті та огляди
Головна > Інфоцентр > Статті та огляди > Факти і міфи про ПВХ-плівку

  • 27.01.2014

    Факти і міфи про ПВХ-плівку

    Факти і міфи про ПВХ-плівку
    Марк Рапапорт – менеджер із експорту й маркетингу ПВХ-плівок WINSHIELD® ( віншильд ), WINGUARD®
    ( вінгард ) і VINORIT® ( віноріт ) від Kibbutz Haogen (Ізраїль), - на стенді «СПВ Компані Лтд» відповідав на запитання учасників XV Міжнародної спеціалізованої виставки «ПРИМУС: Вікна. Двері. Профілі» (Київ, 21-23 січня 2014 р.)
     
    - Що стимулює завод Kibbutz Haogen створювати нові кольори і текстури ПВХ-плівок?
     
    - Нові продукти і властивості – конкурентні переваги, які приваблюють покупців. Щоб лідирувати на ринку, треба самому давати йому поштовхи, створювати тренд. З іншого боку, це доволі ризиковано, адже ми інвестуємо чимало грошей і зусиль в нові дизайни, але не факт, що вони стануть популярними.
     

     
    - Як імпортери впливають на виробника? Чи виступають вони двигуном прогресу в розширенні палітри WINSHIELD® ( віншильд ) і VINORIT®
    ( віноріт )?
     
    - Із кожним імпортером по-різному. «СПВ Компані Лтд» - це не тільки наш місток до споживача, а й натхненник. Український генеральний імпортер добре розуміє менталітет і запити місцевих виробників вікон, дверей, меблів, сендвіч-панелей, а також вивчає смаки й потреби кінцевого покупця. Більше того, наш український партнер завжди на крок попереду попиту: в «СПВ Компані Лтд» працює дизайнер, який стежить за світовими тенденціями, українськими смаками – і в результаті спонукає нас створювати нові кольори й текстури ПВХ-плівок.
     
    - У яких країнах найбільші ринки збуту ПВХ-плівок від Kibbutz Haogen?
     
    - Україну сміливо можна назвати потужним партнером. Найбільші покупці ПВХ-плівок WINSHIELD® ( віншильд ), WINGUARD® ( вінгард ) і VINORIT® ( віноріт ) – це Німеччина, Польща, Росія, Туреччина, навіть Китай і США.
     
    - Але ж у цих країнах є національні виробники, і їхня продукція високої якості. Чим ви поясните, що ізраїльські ПВХ-плівки також популярні?
     
    - Небезпечно обмежуватись одним виробником. Ринок потребує конкуренції якостей, цін, сервісу. Коли виробники змагаються між собою, вони цінують свого дилера, пропонують гнучкі умови постачання і зацікавлені дотримуватися стандартів якості.
     

     
    - До речі, як Kibbutz Haogen контролює якість своєї продукції? Які є внутрішні процедури і як підтверджується відповідність міжнародним стандартам?
     
    - Kibbutz Haogen уже понад 60 років в індустрії, у нас велика історія контролю якості. На заводі в кібуці Хаоген спеціальний комп’ютер перевіряє точність передачі кольору. В нашій лабораторії визначають механічні властивості (стійкість до розтягування, розривів, вигорання, температурного впливу тощо). Інший пристрій контролює чистоту ПВХ-плівки, позначає місця забруднення, вкраплення чи нерівності, які обрізуються при пакуванні рулонів. Остання внутрішня інстанція – це візуальний контроль кожного рулону. Наша продукція відповідає найжорсткішим міжнародним стандартам ISO, а також німецькому стандарту RAL. Зразки WINSHIELD® ( віншильд ), WINGUARD®
    ( вінгард ) і VINORIT® ( віноріт ) перевіряє незалежна німецька лабораторія SKZ. Там встановлюються різні фізичні властивості ПВХ-плівок: вогнетривкість, стійкість до впливу солоного повітря і води тощо. Зразки ПВХ-плівок прискорено зістарюють, щоб побачити, чи зміниться колір через 5 і 10 років. Крім того, комітет RAL оглядає вікно, ламіноване нашою ПВХ-плівкою 5 років тому, і констатує, чи впливає час і експлуатація на зовнішній вигляд.
     
    - В Україні нині найпопулярніші еко-кольори WINSHIELD® ( віншильд ), які імітують натуральну деревину: MORAN (кедр), NUSSBAUM (горіх), DARK OAK (дуб темний), BLACK CHERRY (черешня чорна). А що в моді у Західній Європі?
     
    - Бельгія, Нідерланди й Люксембург дедалі менше замовляють кольори натуральної деревини, моднішими стають однотонні дизайни. Якщо йдеться про ПВХ-плівку WINSHIELD® ( віншильд ) для вікон і сендвіч-панелей, то Західна Європа зараз надає перевагу кольору CREAM WHITE (кремовий). В Англії найпопулярніший WINSHIELD® BLACK CHERRY (черешня чорна). Щодо ПВХ-плівки для дверних та меблевих фасадів VINORIT® ( віноріт ), то все залежить від сфери застосування. Палітра VINORIT® ( віноріт ) дозволяє декорувати як інтер’єри, так і екстер’єри практично в будь-якому стилі.

     
    - А яким дизайнам вікон надають перевагу на батьківщині WINSHIELD®
    ( віншильд ), WINGUARD® ( вінгард ) і VINORIT® ( віноріт )?
     
    - WINSHIELD® ( віншильд ) в Ізраїлі широко не використовується, оскільки в країні вікна переважно не з профілю, а з алюмінію. ПВХ-вікна поки що мало популярні через стереотип: Ізраїль – тепла країна, тож термоізоляційні властивості ПВХ нам не потрібні. Але ж Ізраїль витрачає багато ресурсів на охолодження приміщень! А от ПВХ-плівка для внутрішнього і зовнішнього застосування VINORIT® ( віноріт ) у моїй країні дуже популярна для декорування дверей. Зокрема, VINORIT® постачая всесвітньо відомому виробникові дверей RB-DOORS ( рб-дорз ), які раніше продавалися під брендом MUL-T-LOCK ( мультилок ).
     
    - В Україні ж ПВХ-вікон стає дедалі більше. Однак стосовно полівінілхлориду, в тому числі й ПВХ-плівок, побутує думка, що вони шкідливі для здоров’я. Це правда чи міф?
     
    - Це вже застаріла історія. Колись ПВХ-плівки виділяли шкідливі речовини під час пожежі. Але ж WINSHIELD® ( віншильд ), WINGUARD® ( вінгард ) і VINORIT® ( віноріт ) взагалі не горять! Якщо виріб правильно ламінований ПВХ-плівкою, то кращого варіанту для сучасного життя не знайдеш.
     
Дивіться також
Більше інформації
lock.ua Журнал Замки і Ключі SPV Company Ltd. YouTube SPV Company Ltd. Facebook
Вгору
Яндекс.Метрика