ABLOY OY: більше 100 років екстремальної надійності / SPV Company Ltd. – генеральний імпортер провідних технологій безпеки і декору!
Новини компанії
Статті та огляди
Головна > Інфоцентр > Статті та огляди > ABLOY OY: більше 100 років екстремальної надійності

  • 07.04.2011

    ABLOY OY: більше 100 років екстремальної надійності

    ABLOY OY: більше 100 років екстремальної надійності
    З компанією ABLOY OY SPV Company Ltd співпрацює з 1999 року. Замкова продукція від фінського заводу вже давно стала синонімом високої надійності, безвідмовності у роботі та найкращих експлуатаційних характеристик.
     
    У запропонованому матеріалі ми розповімо про виробника продукції безпеки світового рівня – підприємство ABLOY OY (аблой)
     
    Сьогодні завод ABLOY OY (аблой) займає  площу 18 га, з них - 2,5 га під виробничими будівлями. На заводі працює майже 800 осіб, з них 200 - в офісі компанії, а 600 зайняті безпосередньо у виробництві. Річний оборот становить більше 100 мільйонів Євро. Щороку завод виробляє близько мільйона найменувань продукції. Кілька років тому ABLOY OY (аблой) відзначив соту річницю від дня заснування.
     
    Про найвизначніші дати у історії компанії, стратегічні напрями на світовому ринку та інші цікаві подробиці у роботі глобал-бренду розповідає експорт-менеджер та керівник підрозділу компанії в Прибалтійських країнах ABLOY OY Janne Salokangas (Янне Салокангас).
     
     
    Бренд ABLOY (аблой)  – це бренд у галузі безпеки зі світовим ім’ям та столітньою історією. Розкажіть, будь ласка, про найвизначніші етапи становлення компанії.
     
    Наша компанія є провідним світовим розробником та виробником систем замикання, що базуються на механічній, електромеханічній та електронно-механічній технологіях. ABLOY OY (аблой)  була заснована більше століття тому.  1907 рік – це точка відліку, коли почалася історія компанії ABLOY OY (аблой).  У 1918  році було розпочато масове виробництво замкової продукції. Важливим етапом становлення стало заснування концерну ASSAABLOY, який об’єднує більше 100 провідних компанії на світовому ринку безпеки. До 100-річчя компанія випустила ювілейну книгу, у якій розповідалося про історію ABLOY OY (аблой).
     
     
    Компанія входить у концерн ASSAABLOYGROUP – лідера насвітовому ринку безпеки. Розкажіть в кількох словах про концерн та про членство ABLOY OY (аблой)  у ASSAABLOY GROUP.
     
    Говорячи про ASSAABLOY GROUP  (асса аблой груп) та участь у ній компанії ABLOY OY (аблой), слід зазначити, що концерн  ASSAABLOY (асса аблой) є світовим лідером в галузі рішень замикання, який має на меті забезпечення безпеки та зручності громадян.  ABLOY OY (аблой) є провідним членом та засновником ASSAABLOY GROUP (асса аблой) з 1994 року.
     


    «Екстремальна надійність» - девіз ABLOY (аблой). Що компанія вкладає у це поняття?
     
    Продукція ABLOY (аблой)  проходить довгий і складний процес виробництва та випробувань. «Екстримальна надійність» - це комплексне поняття, яке включає в себе  розвиток технологій виробництва продуктів безпеки, проходження нею тестів, у тому числі міжнародних. Різні групи продукції проходять зовнішні тести на предмет належної якості за рядом критеріїв. Вся продукція проходить ряд випробувань у критичних лабораторних умовах, сертифікується за світовими стандартами. Компанія завжди гарантує якість продукції, яку пропонує своєму споживачеві.  При розробці та виробництві виробів, ABLOY OY (аблой)  дбає не тільки про високий ступінь безпеки, але й про зручність й функціональність в експлуатації та їх естетичну привабливість.
     
     
    У які країни ABLOY (аблой) постачає свою продукцію? Які найбільші ринки збуту?
     
    ABLOY (аблой)  постачає продукцію у 60 країн світу. Серед основних - Фінляндія, Швеція, Норвегія, США, Росія, також країни Півночі, Великобританія, Німеччина, Сінгапур. Наша продукція відповідає всім заявленим критеріям, тому з компанією ABLOY (аблой) працювати надійно.
     
     
    Ви, як європеєць, можете назвати особливі риси українського споживача? У порівнянні з західними країнами, наприклад.
     
    Український споживач часто орієнтується на цінову політику товару. Наша ж компанія завжди прагне задовольнити вимоги будь-якого клієнта. Наприклад, ABLOY® Novel (аблой новел) є хорошим прикладом продукту для ціноорієтованих споживачів. Ми покладаємо на нього великі надії.
     
     
    Які основні маркетингові канали застосовує ABLOY (аблой) у своїй практиці? Чи різняться вони у різних країнах, чи існує певна стратегія?
     
    Маркетингова стратегія компанії ABLOY OY (аблой)  заснована на дистрибуції. Ми маємо широку розвинену дилерську мережу у країнах світу. Компанія докладає максимум зусиль для підтримки комунікації з дистрибуторами. У деяких країнах є власні представництва компанії, у яких працюють висококваліфіковані фахівці.
     
     
    Які плани компанії на найближчі роки? Мається на увазі підкорення нових ринків, випуск нових видів продукції.
     
    Компанія ABLOY (аблой)  продовжуватиме розвиток ринків у різних країнах світу та особливу увагу, як завжди, ми приділяємо розвитку бізнесу у пострадянських країнах. Продовжуватиметься розвиток і розробка нових продуктів. Щороку ми презентуємо значне число нових продуктів замикання, у яких застосовуються новітні високотехнологічні та інноваційні рішення. 
     
     
    Чи можете назвати об’єкти світового масштабу, на яких встановлена продукція ABLOY (аблой)?
     
    Компанія ABLOY (аблой) має дуже довгий список всесвітньовідомих реалізованих проектів. До їх числа належать будівлі компаній та організацій, спортивних комплексів, аеропорти, лікарні, музеї, бібліотеки у різних країнах світу. Наприклад, фірмові салони компанії SWATCH та SWAROVSKI, Британський музей.  Орієнтований на клієнта підхід при наданні пропозиції для об’єкта, помножений на багаторічний досвід та авторитет на світовому ринку безпеки дає змогу задовольняти вимоги до системи замикання будь-якого клієнта.
     
Дивіться також
Більше інформації
lock.ua SPV Company Ltd. YouTube SPV Company Ltd. Facebook SPV Company Ltd. Instagram
Вгору